Nissan Ariya Forum banner
61 - 80 of 160 Posts
Ik heb de Garmin DashCam Mini 2 geïnstalleerd met behulp van de Garmin OBDII-voeding die ik apart heb gekocht. Het was super eenvoudig te installeren. Het kostte me ongeveer 15 minuten om te installeren. Ik raad aan om de Garmin OBDII-voeding te gebruiken, omdat de connector naar de dashcam-eenheid een hoek van 45 graden heeft. De Garmin OBDII-voeding gaat direct in de Ariya OBDII-poort. Garmin Dash Cam™ Mini 2 | Dash Cam. Ik kocht deze dashcam 2 weken voor AmazonPrime voor $109. Constant Power Cable | Garmin. Het was goedkoper op Amazon.

Ik heb de Garmin DashCam Mini 2 geïnstalleerd met behulp van de Garmin OBDII-voeding die ik apart heb gekocht. De installatie was super eenvoudig. Het kostte me ongeveer 15 minuten om te installeren. Ik raad aan om de Garmin OBDII-voeding te gebruiken, omdat de connector naar de dashcam-eenheid een hoek van 45 graden heeft. De Garmin OBDII-voeding gaat rechtstreeks in de Ariya OBDII-poort.

Garmin Dash Cam™ Mini 2 | Dash Cam. Ik kocht deze dashcam 2 weken voor AmazonPrime voor $109.
Constant Power Cable | Garmin. Het was goedkoper op Amazon.
@Hank Ik heb nog nooit een dashcam geïnstalleerd, dus ik heb een paar vragen als je het niet erg vindt.
  • Waar loopt de bekabeling om van de OBDII-poort naar de camera te komen?
  • Blijft de OBDII-poort ingeschakeld of kan de camera aangesloten blijven zonder je zorgen te hoeven maken over het leeglopen van de 12V?
  • Waar heb je de camera gemonteerd? Ik ben bang dat de camera een afleiding is in mijn gezichtsveld...

Bedankt!

Ik heb de Garmin DashCam Mini 2 geïnstalleerd met behulp van de Garmin OBDII-voeding die ik apart heb gekocht. Het was super eenvoudig te installeren. Het kostte me ongeveer 15 minuten om te installeren. Ik raad aan om de Garmin OBDII-voeding te gebruiken, omdat de connector naar de dashcam-eenheid een hoek van 45 graden heeft. De Garmin OBDII-voeding gaat rechtstreeks in de Ariya OBDII-poort.

Garmin Dash Cam™ Mini 2 | Dash Cam. Ik kocht deze dashcam 2 weken voor AmazonPrime voor $109.
Constant Power Cable | Garmin. Het was goedkoper op Amazon.
Hoe u de OBDII-voedingskabel naar de Ariya OBDII-poort kunt leiden. Start uw video op 3:00.

@Hank Ik heb nog nooit een dashcam geïnstalleerd, dus ik heb een paar vragen als je het niet erg vindt.
  • Blijft de OBDII-poort ingeschakeld of kan de camera aangesloten blijven zonder je zorgen te hoeven maken over het leeglopen van de 12V?
  • Waar heb je de camera gemonteerd? Ik maak me zorgen dat de camera een afleiding is in mijn gezichtsveld...

Bedankt!
Ik zal later foto's plaatsen. Bekijk deze video

Met de Garmin OBDII-voeding heb je de optie om de stroom 24/7 aan te laten staan of slechts 10 minuten nadat het voertuig is uitgeschakeld.

Omdat de camera zo klein is, kun je hem overal langs de bovenkant van de voorruit plaatsen, zolang je de kabel maar in het dakpaneel kunt klemmen.

Image

• Waar heb je de camera gemonteerd? Ik maak me zorgen dat de camera een afleiding is in mijn gezichtsveld...

Bedankt!
Hier heb ik mijn dashcam gemonteerd. Ik heb de kabel in de harde plastic en in het plafondpaneel geklemd.

Ik hoop dat dit helpt....

Image

Image

Dashcams ... Ik ben benieuwd naar uw gedachten en ervaringen met dashcams. De moeite waard om incidenten (en bijna-ongelukken) te documenteren? Hoe gemakkelijk is het voor een handig persoon om te installeren (of laat je het aan de professional over)? Slechts één voor de voorruit, of een andere die naar achteren kijkt? Nissan heeft een oem dashcam die in de Ariya kan worden geïnstalleerd - voor degenen die die kant op zijn gegaan, hoe presteert hij? Er is een superkleine Garmin die onopvallend is, hoe verhoudt die zich? Er zijn veel artikelen op het web die allerlei soorten dashcams vergelijken, ik zou graag de meningen en ervaringen van mijn mede forumleden lezen.
We hebben de Nissan OEM-camera gekocht. De applicatie werkt alleen voor Apple-telefoons. Met mijn Google Pixel 6 kan ik geen video's downloaden en bekijken. De camera is "verondersteld" om je in staat te stellen video's naar de cloud te uploaden, maar de Nissan-dealer weet niet hoe dit ingeschakeld moet worden en er is geen online ondersteuning voor. Erg teleurgesteld dat Nissan geen ondersteuning voor dit apparaat heeft kunnen bieden. Als iemand een positievere ervaring heeft, deel dan de details, vooral over hoe je toegang krijgt tot de cloudverbindingen.

Discussion starter · #68 ·
Discussion starter · #69 ·
We hebben de Nissan OEM-camera gekocht. De applicatie werkt alleen voor Apple-telefoons. Met mijn Google Pixel 6 kan ik geen video's downloaden en bekijken. De camera "zou" je in staat moeten stellen video's naar de cloud te uploaden, maar de Nissan-dealer weet niet hoe je dit inschakelt en er is geen online ondersteuning voor. Erg teleurgesteld dat Nissan geen ondersteuning voor dit apparaat heeft kunnen bieden. Als iemand een positievere ervaring heeft, deel dan de details, vooral over hoe je toegang krijgt tot de cloudverbindingen.
Er zijn verschillende forumleden die voor de OEM dashcam hebben gekozen. Er zijn wat problemen met de installatie, maar ik denk dat ze er uiteindelijk blij mee waren - maar het zou kunnen dat ze iPhones hebben...

Dank u, dit is zeer nuttig! Ik ben nog steeds aan het nadenken over mijn dashcam-opties. Voor zover ik weet, is het bij de Garmin mini mogelijk om er meer dan één aan elkaar te koppelen, zodat je er één naar voren kunt laten kijken, een andere naar achteren, enz.
Het mooie van de Garmin OBDII-voedingsadapter is dat deze TWEE USB-POORTEN heeft. Hierdoor kun je 2 onafhankelijke camera's installeren (voor en achter). Ik doe niet moeilijk over de camera achter, want ik vind het overdreven.

Het goede nieuws is dat Garmin veel modellen aanbiedt om uit te kiezen op basis van je budget. Ik heb $109 betaald en het doet zijn werk. Het nadeel is dat je een wifi-verbinding nodig hebt als je live wilt kijken via AT&T hotspot ($10/maand).

We hebben de Nissan OEM-camera gekocht. De applicatie werkt alleen voor Apple-telefoons. Met mijn Google Pixel 6 kan ik geen video's downloaden en bekijken.
Hoewel je een Pixel 6 hebt (ik heb een Pixel 7 Pro en ben er dol op), zou je het op je iPad moeten kunnen bekijken (iedereen heeft een iPad!?).

Download gewoon de Google Foto's-app op je iPad. Je zou de video's op je Pixel 6 via de Google Foto's-app moeten kunnen bekijken.

Dashcams ... Ik verwelkom uw gedachten en ervaringen met betrekking tot dashcams.
We hebben door de jaren heen dure Nexar-producten gebruikt. Ze hebben een uitstekende beeldkwaliteit, bevatten gratis onbeperkte cloudopslag en hebben een "sentry mode" die de omgeving 20 seconden lang opneemt bij een opstootje terwijl het contact uit staat. Het neemt zelfs op als de geparkeerde auto slechts licht "verstoord" werd door iets als een donderslag tijdens het parkeren. Nexar is nog steeds NIET in de buurt van mijn "heilige graal" van dashcams die ik graag zou willen vinden. Ik zou geïnteresseerd zijn als iemand een systeem zou vinden dat vrijwel als een "set-it-and-forget-it"-apparaat zou werken, totdat ik de video-opnames nodig heb voor een incident. Nexar vereist nog steeds al te frequent geknoei met instellingen en telefoonverbindingen.

U kunt ook uw oude smartphone gebruiken en er uw eigen dashcam van maken.

Ik raad aan om een ​​nieuw iCloud-account of een nieuw Android-account te gebruiken, zodat u gratis 5 GB cloudopslag kunt hebben.

Discussion starter · #78 ·
Het toevallige feit dat de door mij aanbevolen Garmin DashCam Mini II in de top 10 stond.

Ja! De Garmin Mini-2 staat consequent erg hoog. (y)

Garmin Dash Cam Mini2 in de AANBIEDING! Dit is de LAAGSTE PRIJS OOIT. $99! Zorg ervoor dat u hun OEM OBDII-stroomadapter koopt voor eenvoudige installatie. (Nee, ik werk niet voor Garmin!) LOL

Discussion starter · #80 ·
Garmin Dash Cam Mini2 in de AANBIEDING! Dit is de LAAGSTE PRIJS OOIT. $99!
Zorg ervoor dat u hun OEM OBDII-stroomadapter koopt voor eenvoudige installatie.

(Nee, ik werk niet voor Garmin!) LOL

Bedankt voor de tip hierover! Zeer gewaardeerd!

61 - 80 of 160 Posts