Heeft iemand anders dit probleem al eerder gehad? Mijn auto is sinds gisteravond niet meer bijgewerkt. Als ik vernieuw, staat er dat mijn auto niet gevonden kan worden. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Heeft iemand anders dit probleem al eerder gehad? Mijn auto is sinds gisteravond niet meer bijgewerkt. Als ik vernieuw, staat er dat mijn auto niet gevonden kan worden. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Dit gebeurt mij als ik de app een dag of 2 niet open.
Ik forceer het sluiten van de app en open de app dan opnieuw en dan laadt hij normaal.
Ik hoop dat dit voor jou werkt.
Als ik vernieuw, staat er dat mijn auto niet gevonden kan worden. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Los dit op door de afzetterij van op abonnementen gebaseerde locatieservices te laten vallen en een AirTag (eenmalige aankoop van ~ $ 20) ergens stiekem op uw Ariya te installeren. Wat u nog stiekemer kunt maken door de luidspreker chirurgisch te dempen.
Ik ben het met “swzzle” eens dat de extra kosten voor abonnementsfuncties in de “MyNissan”-app geldverspilling zijn. Ik merkte wel dat de Google Maps-app me de locatie van onze Ariya laat zien. Ik denk dat dat komt omdat het actief is binnen Apple Carplay wanneer de auto aan staat.
Related Threads
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?